pondělí 30. září 2013

1. den v Praze aneb 1. den vysokoškoláka

Ahojte :-),

 dnes jsem měla první z mnoha důležitých dní mého nového života jako vysokoškolačky. Musím říct, že vybrat si Prahu jako svou alma mater se někdy opravdu nemusí zcela vyplatit :-D. Například mám naprostý guláš v tramvajových spojeních. Moje cesta nakonec Prahy a zpátky tou samou tramvají mluví za vše. Prostě jsem si spletla směr :-D.
Ale na druhou stranu jsem velmi ráda, že tu mohu být. Je naprsto okouzlující vidět probouzející se Prahu, jak se koupe v prvních podzimních paprscích a pak ulehá ke spánku a ožije všemi barvami. Ještě ke všemu mám kolej hned vedle Národní divadla, což se značně projevilo na ceně kolejného, ale jsem téměř v centru :-).
A z mého prvního dne na medicíně mohu říct jen tolik, že jsem se utvrdila v zaběhlých pravdách nechození na některé přednášky, protože vám to stejně nedá nic navíc a zároveň zjistila, že takové cvičení z histologie mě bude bavit. Asi jsem sadista, ale miluju strupy a byla jsem naprosto fascinovaná kyretáží a endoskopem :-)).
Vím, že to bude velká dřína, ale jsem nakonec ráda, že v mém případě zvítězila Praha. Karlovka je jen jedna a mám být proč na ni hrdá. Už jen to jméno je známé po celém světě. A vyučují tu významní vědci, profesoří, docenti a doktoři :-).
Takže snad se probojuji do druhého ročníku a pak do třetího...a bude ze mě doktorka, protože to je asi to, co mne bude bavit dělat po celý zbytek mého života :-).

A čím chcete být vy nebo co teprve studujete?? 


Musela jsem se vyfotit v zrcadle koleje :-D!
Něco málo ze života prváka medicíny... I tady můžeme hledat modu, vidíte tu růžovou pitevní sadu? :-)

Ranní pohled na Prahu z mé koleje :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat