pátek 6. září 2013

Preppy Aundrey v mokasínách aneb proti gustu žádný dišputát

Zdravíčko,

 v dnešním postu se chci zamyslet nad svým opravdu zvláštním vkusem a nesourodostí ve výběru oblečení, což bývá někdy i ten hlavní problém, proč nemám nikdy víc kousků stejného oblečení, které by odpovídalo dané situaci...

Začnu třeba výčtem stylů a lidí, kteří mě v mém oblékání inspirují.

1) Aundrey Hepburn-
tak tuto dámu obdivuji od prvního momentu, kdy jsem ji spatřila ve filmu Snídaně od Tiffanyho a její nesmrtelná kombinace perlového náhrdelníků s černými pouzdrovými šaty je opravdu nesmrtelná. Miluju ten její černobílý elegantní styl, který uměla nosit tak jako nikdo před ní ani po ní. Problém je, že sama ještě nevlastním perlový náhrdelník, ale mám v úmyslu si jej v budoucí době koupit :-D. Stejně je to i s černými koktejlovými šaty, mám pouze jedny této barvy a jak už jsem se mohla přesvědčit, černých šatů není nikdy dost. Jsou zárukou úspěchu za všech okolností a nemůžeme jimi nic pokazit :-). Zde přikládám inspirativní obrázky, které jsou dle mého gusta :-)


2) Preppy and marine-
tyto dva styly jdou ruku v ruce a u mě dokonale bodují. Miluji totiž všechno s kotvami, nevím, odkud tato posedlost pramení a co to může značit, ale kdybych si někdy měla udělat tetování, byla by to zaručeně kotva. A zpátky k preppismu. Tento styl mě učaroval asi především svou čistotou a nenucenou elegancí, pod níž se odráží bohatství dané rodiny. Ne že by to mohli nosit jen bohatí, ale už samotné slovo je odvozeno od tzv. přípravek pro bohaté studenty v anglicky hovořících zemích, kteří hrají polo, tenis a golf. Tím je to oblečení někdy také inspirováno, například Ralf Laurent :-). Přikládám sem fotky mých oblíbených outfitů. Jinak velmi ujíždím na mokasínech a propínacích svetrech a taky polo tričkách (především od Tommyho).


3) Kytičky, kytičky a zase kytičky...-
nemohu si pomoct, ale kdybych si měla vybrat mezi simple jedno barevnými šaty a barevnými šaty s kytičkami, vyhrají to na plné čáře kytičky :-D. Přijde mi to mnohem více optimističtější a nejsem zrovna minimalista, takže ty jednoduché věci nedokážu patřičně ocenit. Takže bych řekla, že jsem takový věčný romantik :-),



4) Krajka a hedvábí-
přijde mi to jako nejvíc smyslná kombinace a jelikož si potrpím především na spodní prádlo, tak krajka nesmí chybět:-).


5) Retro-
na tento styl nesmím zapomenout, jak už jsem psala v jednom článku, je to styl blízký mému srdci, ale co se týče oblečení, dává přednost spíž kupovaným novým kouskům než těm starým po babičkách. Stačí mi, aby měly dané věci nějaký nápad a zaujaly mě, já už si je potom s něčím zkombinuji. Příkladem mohou být mé áčkové šaty s puntíky, které vám zde taky někdy představím :-).



Co se týká dalších žen, které mě inspirují, jsou to především Blair Waldorf (GG), Ema Watson, Zoe Deschanel, Rachel Bilson a Cara Delevigne.

A kdybych se měla na závěr nějak shrnout vyšlo by z toho, že jsem především velká romantička, která je na skvělé cestě k eleganci, ale ztratila se někde v boho stylu, protože nemá ráda přesně vymezené linie. Takže její oblékání připomíná souboj puntičkářské ambiciozní ženy a dětinské, hravé a optimistické dívky :-D. Jsem zvědavá, jestli u mě někdy převládne jedna z nich.

A co vy? Co máte nejraději a jak by jste se mi popsali? :-)

2 komentáře:

  1. U mě vedou kytičky a takový ten romantický, něžný styl... I když čas od času není špatné se trochu odvazat v něčem sexy :)
    G

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My dvě jsme si prostě v něčem fakt podobné ;-*:-) a tobě ty kytičky vždycky moc sluší :-))

      Vymazat