sobota 7. září 2013

Ach ty slevy

Ahoj :-),
 
 dnes se Vám hlásím z dne nakupování aneb přišla mi 20% sleva z Orsay na novou kolekci +120 Kč kupon a tak jsem tam dnes zavítala. 
Musím říct, že mi ten obchod děla v poslední době velkou radost :-). Nejraději bych to tam teď vykoupila :-D. A tak Vám zde přikládám fotku nových věcí v mém šatníku a musím říct, že největší radost mám z klobouku!!! Paní prodavačka mi ještě řekla, že jsem první odvážlivec, který si ho kupuje a já vůbec nechápu proč, když je tak krásný :-).
Bohužel jedinou věc, pro kterou jsem tam původně jela neměli v mé velikosti a tak si pro to pojedu za pár dní až doplní zásoby. Je to černobílý pepito kabát a opravdu velmi hezky sedí :-).
Jeanová košile, svetr s mašlí, klobouk, šátel- vše Orsay
A přidávám sem ještě fotku mých dvou nových sukní z Oodji. Hold sukní není nikdy dost :-D

Tak a teď už mi zbývá koupit pořádne jeany a kotníkové boty a jsem na podzim vybavená :-)).

A co vy? Co sháníte na podzim a co nového jste si koupili?

7 komentářů:

  1. pekná košeľa :)

    ja som si toho nakúpila celkom dosť ale tiež ešte potrebujem členkové čižmičky.

    http://l0veyourselffirst.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné věci:-), tu košili ti závidím, musím si ji také konečně pořídit :-O!
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :-), já jsem nadí přemýšlela rok až mě oslovila tahle z Orsay, tak snad i ty najdeš tu pravou pro tebe ;-))

      Vymazat
  3. No a kdy pojedeme konečně nakupovat spolu? :D:) Nakoupila jsi perfektně, ten klobouk ti budu závidět :)

    OdpovědětVymazat