sobota 7. září 2013

Home decor inspiration

Dobré ráno všem :-),

 včera večer jsem brouzdala po internetu a narazila na stránku www.digsdigs.com. Možná jí někteří z vás znají a možná ne. Nicméně jsem se tak trochu zasnila nad budoucností, až si snad postavím svůj vlastní dům a budu si ho moc zařídit podle sebe, takže jsem dnes přikládám fotky pokojů, které se mi opravdu moc líbí a kterými se v budoucnu budu zajisté inspirovat.
Snad se také zasníte se mnou a třeba bude nějaká z těch fotek pro vás inspirací stejně, jako je pro mě ;-).
Jelikož už nemám, kam to své oblečení dávat, uvítala bych takto prostornou a uspořádanou šatnu :-))
Moc se mi líbí ta kombinace starorůžové a šedé a taky obrázek Aundrey, já už mám doma dva :-)
Tuhle barvu prostě miluju a kdo říká, že se vám vaše spotřebiče nemohou taky líbit :-D
Velmi pěkný koutek na relaxaci :-)
Působí to na mě velmi příjemně a proto je světle modrá a bílá mým favoritem ( stejně tak ale i starorůžová a hnědá)
Velká knihovna- tu budu fakt potřebovat
A místnost s křídlem taktéž :-)
Roztomilý koupelnový koutek :-))
A další krásná část koupelny
Tak nepohrdla bych :-D
Až nebudu vědět, co s penězi, udělám si takové jezírko :-D
Tam by se spalo a četlo ;-)
Sice je to už přehnané, ale mě se ty židličky prostě líbí!! :-)
A tyhle taky!
Květiny a proutěná křesla- to je klasika 
Tenhle altánek by se mi taky hodil :-D
A jako poslední jeden originální nápad, jak si zpříjemnit stanování v lese ;-).

Tak to je pro dnešek vše. Přeji vám krásný den :-)).

4 komentáře:

  1. Moc pěkné, článek se Ti opravdu povedl:-). Jinak se mi u tebe celkově moc libí, takže follow you:-)♥
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mnohokrát :-)) a vítám tě tu, snad se bude líbit i nadále ;-)

      Vymazat