čtvrtek 3. října 2013

New things in my closet

Zdravíčko :-)),

 před chvílí jsem se vrátila z mého prvního studijního týdnu v Praze a zvládla jsem první e-learningový test z první pomoci :-). A i když počasí venku není příliš pozitivní, nic to neubírá na mé šťastné náladě. Zjistila jsem totiž, že si v Praze sem tam připadám jako Carrie v NY a konečně si můžu nosit, co chci, a nikdo to blbě nekomentuje. A co teprve zajít si po hodině na vanilla latte do Starbucks. Mňam! 
No a jak jsem si včera procházela Prahu, objevila jsem v H&M krásnou sukýnku za ještě lepší cenu, tak jsem si tu svou radost ještě zdvojnásobila :-D! A dnes, když jsem se vrátila domů, čekal na mě opožděný dárek zn. Atmosphere od mého bráchy z Anglie. Nevím, jak to dělá, ale splnil mi jednu položku na mém wish listu a už mám konečně trochu huňatý bílý svetr :-))! 
A co by to bylo za vítání mrazu bez pokrývky uší. A tu jsem si koupila na hlavním nádraží v I am a téměř ji nesundávám z hlavy  ;-). 
A poslední věcí jsou podzimní boty, se kterýma jsem nadělala hrozně moc cavyků a nakonec skončila v CCC u značky Jennifer a příjdou mi jako kotníčkové oxfordky, které zbožňuji :-)).
Takže prozatím si plním sny a dělám radost.
Svetr: Atmosphere, sukně: H&M, čelenka: I am
Boty: Jennifer
Grande vanilla latte ve Starbucks

Mějte se moc a moc krásně a dělejte si radost ;-))

Žádné komentáře:

Okomentovat