pondělí 3. června 2013

Den D

Zdravím všechny :-),

dnes přišla TA chvíle a my jsme oficiálně ukončili střední školu a dostali maturitní vysvědčení. Bohužel počasí moc nepřálo, a tak jsem chodila od dlaždičky ke dlaždičce a snažila se vyhnout všem kalužím. Já mám totiž to štěstí a vždy když prší, tak mám neskutečně špinavá lýtka :-D. Dnešek byl ale příjemnou výjimkou a já přišla do zámku čistá jak ze škatulky. Tady je můj dnešní outfit.
Mám na sobě slibovaný outfit ze včerejška, ale bohužel šaty jsou zakryté kabátkem z Orsay. Byla totiž docela velká zima :-/...

Tak a tady je aspoň pár fotek pořízených doma. Napadlo mě to zkombinovat ještě s černým kloboukem z Pimkie. Outfit se pak stane více elegantním a chic :-). 

Hezký zbytek večera a budu ráda, za jakýkoliv komentář :-))

6 komentářů:

  1. Tobě to zase tak seklo :* A ten kabátek ti asi ukradnu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc, jsi jako vždy strašně zlatá :-*

    OdpovědětVymazat
  3. No neeee!! Taková kočka!! Ale tobě to sluší vždycky :*

    OdpovědětVymazat
  4. Jeeee, děkuju moc Anetko :* :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Ten kabátek má nádhernou barvu. Úplně mi vyrazil dech :)
    Sleduji Tě a budu ráda, když koukneš i ke mě www.neverfullcloset.blogspot.cz
    XOXO :)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju moc, jsem ráda, že se líbí :-). A už tě taky sleduji, jsi úžasná!!

    OdpovědětVymazat