čtvrtek 5. září 2013

10 facts about me aneb každý jsme jinak střelený :-D

Ahojte :-),

 pro dnešek jsem se rozhodla, že prásknu něco málo o sobě. Ono na tom něco bude, že mlčeti zlato :-D. Ale když už s tím některé jiné a odvážné slečny přišly, tak se k nim připojím ;-).

1) Jako malá jsem toužila být buď balet kou nebo princeznou a chtěla jsem si vzít prince Williama :-D...
2) Trpím opravdu velkou dávkou fantazie a někdy mě s tím druzí už ani nechápou :-D. Například, když jsem byla malá, tak jsem často uvažovala nad tím, co bych všechno chtěla, kdybych měla kouzelný prsten jako Arabela :-D.
3) Celý život se bojím smrti a samoty.
4) Miluju piškoty namáčené v hořkém čaji.
5) Jelikož jsem ve znamení Váhy, tak mám ráda klid a harmonii, odtud pak pramení má diplomatická povaha. Nechci nikoho urazit a proto neumím říkat nepěknou pravdu do očí.
6) Ale na druhou stranu jsem docela feministka a klidně se do krve pohádám s egoistickým chlapem, který mi ještě ke všemu začne říkat, co dělám blbě :-D!!
7) Věřím na duchy a všechny nadpřirozené bytosti...
8) Na první pohled pro mnohé působím velmi namyšleně, ale opak je pravdou. Snažím se tím krýt svou nejistotu a citlivost, protože mě rozbrečí kdejaká blbost :-D
9) Velmi často používám ironii a sarkasmus, ale nikdo to nepochopí :-D
10) Před pár lety mi ještě říkali žirafo, ošklivko Betty ( já tak ale fakt vypadala :-D), ale v posledních letech jsem se se svou výškou naučila žít a když má někdo blbé řeči, tak mu řeknu, že nechápu, proč je on zas tak malý. A dnes svou výšku miluju :-)

Tak to je pro dnešek vše. Třeba se s něčím z toho ztotožníte, třeba ne, ale ve výsledku jsme přeci jen každý originál :-).

Přeju hezký čtvrtek ;-))

2 komentáře:

  1. Ahoj vysoká holka! Kolko meriaš, ak to nie je tajné? Tiež patrim do klubu vysokých a začinam ta sledovat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj má spřízněná duše! Měřím 181 cm a taktéž tě začínám sledovat ;-))

    OdpovědětVymazat