pondělí 2. září 2013

Instapost #food

Moje milé čtenářky,
už dlouho jsem tu nezavítala s žádným novým příspěvkem. Důvodů by se našlo několik, ale jak se říká, kdo chce, hledá řešení, kdo nechce....
A já jsem popravdě tyto prázdniny tak trochu odtrpěla, bylo sice i plno krásných momentů, ale mé zdravotní problémy se táhly a táhly až došly ke konečnému řešení a to operaci. Tak teď ležím asi 200 km od domova a na mysl mi vplouvá myšlenka, že bych se měla ke svému blogu vrátit. A to hlavně kvůli sobě, protože v životě bychom měli dělat věci, které nás baví. 

Proto jsem si pro vás dnes připravila malou ukázku všemožných dobrých věcí, co jsem za tyto prázdniny ochutnala a to hlavně proto, že tu teď ležím na dietě a musím se chlácholit představou, co všechno so budu moct dopřát, až mi bude dobře :-D. Tak snad vám tím udělám chutě a vy si za mě dáte ještě dnes nebo zítra něco dobrého k jídlu a nebudete jednou koukat na kalorie. Vždyť dobré jídlo patří k dobrému životu :-)).
Piňa colada :-)
Melounek nesmi v létě chybět :-)
Ač nevypadají moc chutně, fíky jsou mou každoletní slabostí. Mňam :-)
Tak trochu zdravá snídaně 
Opravdu skvělé kuřecí prsíčko ve smetanové omáčce s noky
Mořský ďas s hranolkami
Velmi chutná ryba se špenátem a brambory
Má oblíbená pizza
Ten nejlepší salát :-))
Vitamínová bomba!
Další skvělá rybička
Vlastní limonáda v Pizzerii Coloseum
A mé nejoblíbenější Latte Macchiato a loupák :-)

1 komentář:

  1. Moni ani o tom nevíme a daly jsme si v Gastru úplně stejné jídlo! kuřecí s gorgonzolou a gnocchi bylo mooc dobré :))
    G.

    OdpovědětVymazat