pondělí 9. září 2013

Monique loves Monique :*

Zdravím vás,

 pro dnešní den jsem se rozhodla některé z vás seznámit se svou oblíbenou módní návrhářkou ( ne že bych teď měla tolik peněz, abych si mohla od ní koupit aspoň boty :-D). 
Jmenuje se Monique Lhuillier a narazila jsem na ní, když jsem projížděla seznam mých slavných jmenovkyň a opravdu jsem se do její tvorby zamilovala. Příjde mi smutné, že hodně lidí zná ty nádherné haute couture šaty od Valentina nebo Oscara de la Renty a o ní ví jen málokdo. Při tom jsou ty její šaty stejně krásné a velmi nositelné. Ne nadarmo v nich na červených kobercích můžete vidět např. Taylor Swift, Katy Perry nebo Zoe Deschanel :-)).
Tato mladá, ambiciózní žena pochází z Filipín a s jejím manželem a dvěma dětmi se usadila v Los Angeles, kde vlastní i jeden z haute couture butiků. Specializuje se především na šaty pro nevěsty, družičky a "červené koberce". Ale v jejím sortimentu naleznete i boty a voňavky.
Rozhodla jsem se vám zde ukázat to nejlepší z její letošní kolekce a více informací naleznete na jejich stránkách http://www.moniquelhuillier.com/ .
Krásná Monique :-)
Něco málo ze svatební kolekce
Drew Barrymore v jejích šatech
Collection Spring 2014
Tak jak se vám tato kolekce a Moničina tvorba líbí?
Já jí opravdu zbožňuji :-))

Mějte se pěkně a brzo naviděnou ;-)) 

Žádné komentáře:

Okomentovat