neděle 9. června 2013

Zázrak jménem Tangle Teezer

Mnoho z Vás ho má doma, mnoho z Vás o něm slyšelo a najdou se i tací, co o něm neví zhola nic.
Pro mě je to po dlouhých letech trápení konečně vysvobození. Co si budu nalhávat, mé vlasy jsou velmi jemné, lámavé, třepící se a zvlněné na koncích. To je důvod, proč pro mě používání normální hřebenů a kartáčů bylo velmi zničující. Byl to vždy takový boj kdo z koho :-D. Sem tam to schytal hřeben a sem tam jsem v němém úžasu hleděla na obří chomáč vlasů, který mi po česání zůstal v ruce. Nevěřila jsem, že by se jednoho dne mohl objevit kartáč, který můj pohled na česání změnil k nepoznání. Tím hybným momentem byla má kamarádka, která tento hřeben již vlastnila a u které jsem poprvé vyzkoušela jeho kouzlo. Pak už mi nic nestálo v cestě. Musela jsem ho mít!!

O to větší radost jsem měla tyto Vánoce, když mi Ježíšek nadělil hned 2. Jeden menší a cestovní a ten druhý na rozčesávání mokrých vlasů AQUA Splash. Musím říct, že dohromady tvoří sehranou dvojku. AQUA Splash je skvělý na rozčesávání vlasů po nanesení kondicionéru a vlasy jsou po něm velmi hebké a zdravější. Jeho výhodou je tvar a materiál, který je speciálně určen do vody, tím pádem se nemusíte bát, že by se s ním časem něco stalo. Je lehce omyvatelný.
Na druhou stranu ten menší je skvělý při normálním česání nebo při foukání vlasů. Samozřejmě že fénem bychom na něj neměli moc mířit. A skvělý je i jeho ochranný kryt, který zaručí, že se při cestování nezničí jeho štětinky.

Oba dva mají ale jednu možnou nevýhodu. Nemají rukojeť a někteří lidé si na to prostě nemohou zvyknout. Jak se říká, zvyk je železná košile. Ale nemyslím si, že by to byla jeho vada spíš naopak. Především ten můj cestovní má skvělý tvar, který je do ruky jak dělaný. Horší je to s AQUA Splash, ale i u něj se po pár použitích zvyknete na určité držení a už vám to ani nepřijde. Stejně jako mně.

Prostě a jednoduše jsem se do těchto dvou (a do celé kolekce kartáčů Tangle Teezer) bezhlavě zamilovala a neumím se představit den bez alespoň jednoho z nich.
                        Moje sbírka

                   Meet the inventor


A pro zajímavost bych sem chtěla dát ještě pár slov o jeho historii. Určitě to mnozí z vás již ví, ale třeba tím někomu rozšířím obzory :-).
Všechno začalo, když Shaun P (budoucí vynálezce TT) ještě pracoval v jednom z prestižních londýnských salonů a při barvení vlasů se mu rozsvítilo v hlavě a dostal onu spásnou myšlenku, která po 4 letech ve výrobě vyvrcholila novou generací kartáčů na vlasy, dostala jméno Tangle Teezer a z jednoho z mnoha tuctových kadeřníků se stal velice úspěšný podnikatel. Následně začaly tyto kartáče vyhrávat jednu soutěž za druhou a úspěch se hrnul ze všech stran. Celou Británii popadla TT mánie a později byl schválený i patent na speciální štětinky, který tento kartáč, jako jediný svého druhu, má. Tyto štětinky urovnávají vlasovou kutikulu a vlasy jsou pak hebčí a zdravější. A díky tomu a také díky svému tvaru a designu se stal miláčkem celého světa.
Shaun P
Jejich barvám prostě neodoláte!!

Musím ale varovat, že i přes svůj patent, se TT stal obětí padělatelů a tak, když si budete myslet, že je TT příliš levný, raději od něj ruce pryč!

A co vy? Máte svůj TT už doma nebo si jej hodláte zakoupit? A jaký na něj máte názor Vy? 

Předem děkuji za Vaše komentáře :-))

8 komentářů:

  1. Ještě bych dodala, že taky skvěle masíruje hlavu :)) nemůžu si ho vynachválit

    G.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, na to jsem úplně zapomněla a je to jeho další velká přednost :-)

      Vymazat
  2. TT miluju :) Mám zatím jen jeden a to ten malý, cestovní, ale ten tvůj AQUA Splash mě zaujal natolik, že si ho asi pořídím :) Jelikož na mokré vlasy používám kartáč/hřeben a pak nadávám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že tě zaujal :-), určitě by si s ním byla moc spokojená ;-)

      Vymazat
  3. Já ho mám právě objednaný, tak snad mě taky tak nadchne :)
    A ten Aqua Splash vypadá moc dobře, ten budu asi taky nutně potřebovat :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak snad se zalíbí i tobě ;-)) a ten druhý je taky skvělý, musíš ho vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  5. mám ho doma a môžem len súhlasiť, je super!:)

    OdpovědětVymazat