čtvrtek 6. června 2013

Crazy day

Zdravíčko,

tak dnešek byl pro mě opravdu skvělý a nemalý podíl na tom má především sluníčko, které dnes už konečně vysvitlo. Všechno začalo už ráno, kdy mě sice vzbudili řemeslnící, kteří na našem domě dodělávají výklenek, a pak také paní na úklid, ale všechno se to spravilo hned, jak jsem zjistila, že máme doma v ledničce meloun a pak také horkou čokoládu. Nachystala jsem si snídani a u toho si přečetla nové číslo Cosmopolitanu, kde se mi po dlouhé době líbí jejich fashion story :-).
Následně jsem objevila časopis Chuťovky s pusinkami a lízátkami, tak to zkouším a uvidíme :-)... Přidávám sem koláž všech super věcí za dnešní den :-))

Odpoledne jsme opět jeli do Olympky, ale tentokrát jen na nákup a já se rozhodla pro vtipný a veselý outfit, který jsme následně s bráchou nafotili na naší zahradě ;-).
Svetr- S. Oliver, top- H&M, kalhoty- Orsay, balerínky- Soft Line, hodinky- Tommy Hilfiger, klobouk C&A 

Mějte se pěkně a užívejte prvního sluníčka po dlouhé době :-*

Předem děkuji za Vaše komentáře :-))

6 komentářů:

  1. Skvělý outfit :) Moc ti to sluší- hlavně kloboučeeek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že jsi měla skvělý den :) Krásný outfit, moc se mi líbí ten klobouk :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super outfit, moc ti sluší! :) Ten klobouček tomu dodává šmrnc :)

    http://shoemaniacr.blogspot.cz

    R.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju moc, ten se mi taky moc líbí :-))

    OdpovědětVymazat