úterý 4. června 2013

Konečně ty pravé!


Ahojte :-),

dnes jsme si s kamarádkou udělaly po dlouhé době zaslouženou dámskou jízdu a jely do Olympie Olomouc. Já jela s cílem konečně si koupit plavky. Mám s tím pokaždé strašný problém, protože mi buď nesedí nebo se v nich necítím. Avšak teď jsem měla jedny již vyhlídlé a ty také nakonec zvítězily. 
Nejsem velký příznivec všemožných třásní, sponek, korálků na plavkách, a to protože se v nich nechci moc opalovat, ale plavat a pokud nejsou pevné, tak mi pokaždé, když zaberu, spadnou :-D. Hold 4 roky závodního plavání udělají svoje a já, i když nejsem moc sportovní typ, nemůžu bez toho plavání být.
Proto byly pro mě jasnou volbou jednoduché šedé trojůhelníčkové bikiny od Pumy. A zde jsou.
Jsou z Lycry a docela drží na postavě, tak doufám, že poslouží dobře. Teď už jen začít posilovat, ať se ty plavky mají na čem vyjímat :-D. 
A co vy? Taky jste si už koupili plavky na tuto sezónu a jakým dáváte přednost?

Přeji hezký zbytek večera a budu ráda, za jakýkoliv komentář :-).

2 komentáře:

  1. Skvělý vyber !!! :) loni sem si koupila skoro stejné ale od Nike a sou parádní ! Taky nejsem příznivec žádných cingrlátek a v takovýchto plavkách aspon všechno zůstane na svém míste ;) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto s tebou Verunko souhlasím!!:-) a děkuji za pochvalu ;-))

    OdpovědětVymazat