středa 19. června 2013

Nový začátek

Zdravíčko :-),

tak se Vám opět hlásím! Před třemi hodinami jsem se vrátila teprve z Prahy a musím říct, že ta cesta byla úmorná. Sice mi to taťka zpříjemnil tím, že mi připlatit za Pendolíno (on s bráchou totiž šel na koncert Erica Claptona), ale i přes jejich milé stevardky a příjemnou klimatizaci jsem byla už dost unavená z těch skoro tří hodin cesty a to nemluvím o autobuse :-D. Takže stručně řečeno, jsem fakt ráda, že už jsem zase doma :-).
Každopádně jsem již oficiální studentkou 1. lékařské fakulty, takže si na takovou cestu domů z Prahy budu muset zvykat. Jak se ale říká, všechno zlé je k něčemu dobré a snad mi to prospěje!!

Abych se vrátila k dnešku. Moc se mi nepodařilo dodržet můj detoxikační plán. No uznejte, kdo by odolal skvělým krevetám a pak Frappucinu ve Starbucks :-D? A zítra je ta velká svatba, takže už zase budu muset jíst, tak bych to mohla snad posunout alespoň na pátek. No je to opravdu hrozné něco takového dodržet, když je všude tolik dobrých věcí. Aaaach :-D

A jako správná ženská jsem si ještě rychle zaběhla něco  pěkného koupit. Stavovali jsme se totiž v nákupním středisku Černý most a já jsem byla naprosto uchvácena. Sice to už kapacitně nepřekročí standardy většiny obchodních center, ale ta čistota a hudba, to je úžasné :-),
Tady Vám dávám pár fotek z obchodu a pak mých dvou dnešních úlovků (bohužel jsem na to měla asi půl hodinu :-/).
Tento obchod jsem u nás viděla poprvé a musím říct, že mají skvělé ceny ;-)
Tommy nesmí chybět ;-)
V mých nových brýlích a docela vysmátá ;-D
A můj dnešní úlovek z Mohita :-)
Tento časopis jsem si koupila na zkrácení dlouhé chvíle a nic moc jsem nečekala. Ale wau! Jak jsem se spletla. Je vidět, že všichni redaktoři jsou do svých témat opravdu ponoření a někteří snad i zamilovaní. Výsledkem je vskutku zábavné čtení ;-). V tomto čísle byl třeba rozhovor se dvěma úspěšnými blogerkami, historie vzniknu webové stránky Votoč vohoz a najdete zde módní kombinace z obchodů jako je Asos, River Island, Mohito, což se jinde moc nevyskytuje. Určitě doporučuji ;-))

Mějte se krásně a užívejte života :-*.

Děkuji předem za Vaše komentáře :-))

8 komentářů:

  1. Tyyjo, gratuluju k 1.lékařské a přeju do budoucna hodně úspěchů tam :)

    Pěkné úlovky, a cesty vlakem v tomhle počasí, to se nedá :D

    http://shoemaniacr.blogspot.cz

    R.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, snad se zadaří :-)) a to mi povídej, je to masakr :-D :-/

      Vymazat
  2. Gratuluju, Moni :* Jsi šikulka :)
    A úúúúžasné úlovky! Do Mohita musím skáknout, miluju to tam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Anetko :-* a jsme na tom stejně, mají tam opravdu krásné kousky a teď jich tam je fakt hodně, určitě tam rychle jed!:-)

      Vymazat
  3. Moničko, ještě jednou ti moc gratuluju :*
    Brýle jsem ti už chválila, jsi v nich prostě kočka :)

    OdpovědětVymazat