neděle 2. června 2013

Flowers and pearls

Zítra mě čeká předávání maturitního vysvědčení a na to je třeba se dobře obléknout. Je to totiž jedna z mála událostí, na kterou se jen tak nezapomíná. Je to náš první krůček k dospělosti.
Bohužel jsem nemocná a jediné v čem by jste mě dnes mohli zahlédnout je pyžamo , župan a velmi pohodlné látkové balerínky z Lídlu. Proto jsem se rozhodla vám dnes aspoň nafotit něco málo ze zítřejšího outfitu a zítra se v něm ukážu i já ;-).


Říká se, že květiny vládnou této sezóně a u mě to platí dvojnásob. Do těchto šatů jsem se zamilovala na první pohled! A můžete je najít možná ještě v některých prodejnách Orsay.

K těmto šatům jsem zvolila modrý propínací svetřík z Mohita s perličkami. Jsem na něj docela zatižená :-).

Botičky jsem koupila v CCC a jsem za ně moc ráda, protože mám doma pouze 2 páry takto vysokých bot. Hold s výškou 181 cm to není zrovna ideální kombinace, ale rozhodla jsem se kašlat na názory ostatních a počítám, že v budoucnu se moje sbírka rozroste.
A v neposlední řadě jsou tu doplňky. Bohužel ani jednu z těchto věcí asi jen tak neseženete. Perlový náhrdelník mám po babičce a moc si ho vážím a náušnice jsou dárek od mého taťky z Hawaie :-).

Tak a tohle je má druhá nejoblíbenější vůně Marry me! od Lanvinu. Tou první je Chlóe, ale o té až příště.

Myslím, že pro dnešek by toho bylo dost a budu se na Vás těšit zase zítra a tentokrát se už ukážu ve všech těchto věcech ;-). 

PS:  Jaká je Vaše oblíbená vůně?


1 komentář:

  1. Ty budeš zase největší kočka, těším se na outfit :)
    Mojí oblíbenkyní je Coco Chanel Mademoiselle :)

    OdpovědětVymazat