úterý 9. července 2013

1. část- Benátky

Ciao krasavice,

tak už jsem zpátky a moc se omlouvám za zpoždění, trápí mě teď zdravotní potíže, tak jsem první půlku dnešního dne strávila v nemocnici na odběrech, ultrazvuku, atd...
Tak píšu teď alespoň z postele ;-). Přemýšlela jsem, jak bych Vám co nejlépe představila ta tři nádherná města, a došlo mi, že mám tolik fotek, že by byla škoda Vám jich co nejvíce neukázat. Proto jsem se rozhodla své zážitky z cest rozdělit alespoň na dva ( možná tři) posty. Zde je tedy ten první a to hned z jednoho z nejromantičtějších měst na světě- Benátek:-)).
Typický benátský kanál- ulička s loděmi
Lodě jsou zde jediným dopravním prostředkem ( pak už jenom pěkně po svých)

Všechny gondoly mají předepsané rozměry, tvar a jejich lakování je přísně střeženým tajemstvím.
Pouliční obchůdek se suvenýry

A teď něco málo z módy
Brka s vlastním inkoustem- kde jen jsou ty staré časy...
Ty puntíkaté kožené rukavičky prostě miluju :-))
Kabelky jste našly na každém rohu
Jeden z mála známých obchodů v tomto městě
Oysho- pro mě úplná novinka. Tento obchod se specializuje především na spodní prádlo a mají opravdu jedinečné kousky a skvělé ceny, bohužel se nachází nejblíže v Německu nebo Polsku :-(
Nepamatuji si obchod, ovšem ty boty jsou láska na první pohled
A ještě jedny skvostné šaty od D&G

A tady Vám chci ukázat mou snahu vyfotit OOTD z ulic...hlavně NENÁPADNĚ!! :-D

A nesmím zapomenout na benátskou raritu- masky!!! Rozhodla jsem se totiž, že si udělám radost a prošla nejméně 5 obchodů než jsem si vybrala, i když bych jich chtěla mnohem mnohem víc. Všechny jsou naprosto okouzlující :-). 
Tak a tady je má finální volba, snad ji jednou na nějaký maškarní ples využiji :-).

Pro dnešek už končím a zítra se budu těšit s novou várkou fotek, tentokrát z Florencie :-)

Mějte se krásně a hezký zbytek dne ;-).

7 komentářů:

  1. Nádhera, vy jste se tam teda měli :*

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky!! Do Benátek bych se taky moc ráda podívala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mnohokrát :-)). Určitě tam někdy zajeď, mě určitě nezklamaly ;-))

      Vymazat
  3. MASKY !!!! To je největší láska O:)už jenom kvuli nim se těším až do Benátek zavítám :) a podle těch ostatních fotek soudím že masky nejsou to jediné na co se těšit ! :) ..... závidím ti Moni !! O:) Opravdu moc pěkné fotky ;) ..... Hlavně ty nenápadné :D

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju ti Verunko, jsem moc ráda, že se někomu líbí :-)). A určitě tam co nejdříve zavítej, je to opravdu zážitek ;-))

    OdpovědětVymazat
  5. Kráááááááása :) Je to jedno z miest na mojom wishliste, kde by som sa chcela pozrieť :)

    OdpovědětVymazat